Lomakohteet Ruka Vuokatti Kalajoki

Pohjois-Pohjanmaan rakentajien Lomasäätiön huoneisto Vuokatti Chalets 2 sijaitsee osoitteessa Opistontie 12 Vuokatti. Toinen huoneisto Ruka Ski Chalets 1 sijaitsee osoitteessa Rukatunturintie 12, Rukatunturi. Oulun aluejärjestön jäsenet voivat varata huoneistoja 23.5. klo 9-12 ja 13-16 ajalle 1.1- 31.12.2020. Tarkka hakupäivämäärä ilmoitetaan toukokuun rakentajalehdessä. Lomaa voivat hakea ne, jotka eivät ole aiemmin varanneet huoneistoa vuodelle 2019 varausaikana. Mikäli olet varannut lomasi vuodelle 2019 varausajan ulkopuolella, voit tehdä varauksen vuodelle 2020. Huoneistot on mitoitettu 4-6 henkilölle. Loman kesto on ma-pe 4vrk ja pe-ma 3vrk, 200 € suuruisella omavastuulla per loma. Hintaan sisältyy siivous, liinavaatteet ja autopaikka. Lemmikkieläinten tuonti on kielletty. Mikäli vapaita aikoja on jäänyt voivat jäsenet vuokrata huoneistoa myös varausajan ulkopuolella numerosta 0407058137 Kirsti Haapasalo. Alla olevista linkeistä pääset tutustumaan kohteisiin.http://WWW.vuokatti.fihttp://www.vuokattisport.fi ja http://rukaskichalets.fi

Oulun Aluejärjestön huoneisto Kalajoen Timantti B 9 sijaitsee osoitteessa Matkailutie 150 Kalajoki. Oulun aluejärjestön jäsenille varausaika on kaksi kertaa vuodessa. Maaliskuussa ajalle 1.6-31.12. ja marraskuussa ajalle 1.1-31.5. Tarkat hakupäivämäärät ilmoitetaan saman kuukauden rakentajalehdessä. Lomaa voivat hakea ne, jotka eivät ole aiemmin varanneet huoneistoa vuodelle 2019 varausaikana. Mikäli olet varannut lomasi vuodelle 2019 varausajan ulkopuolella, voit tehdä varauksen vuodelle 2020. Huoneistot on mitoitettu 4-6 henkilölle Loman kesto on ma-pe 4vrk ja pe-ma 3vrk, 200€ suuruisella omavastuulla per loma. Hintaan sisältyy 1 autopaikka, siivous sekä liinavaatteet petaamattomana. Lemmikkieläinten tuonti on kielletty. Huoneisto laitetaan ns. ulosvuokraukseen 1.4 ja 1.1. Mikäli vapaita aikoja on jäänyt voivat jäsenet vuokrata huonetta myös varausajan ulkopuolella numerosta 0407058137 Kirsti Haapasalo. Alla olevasta linkistä pääset tutustumaan kohteeseen.http://www.kalajoki24.fi/mokit/kalajoki-timantti-b9-12519?siteName=kalajoki

Soita Kirsti Haapasalolle  toimiston aukioloaikana ja kysy vapaista jaksoista.

puhelin 0207743390

Kun teet varauksen. Saat siitä laskun, maksa ajoissa ja nauti mukavasta lomasta.

Klikkaa kuva isommaksi.

Huoneistot ovat täydellisesti varustettuja ja kalustettuja.

Lomasäätiön Chalets Vuokatti

Täydellisesti varusteltu lomahuoneisto edullisesti käytössänne, alueemme Rakennusliiton jäsenille.
Lomasäätiön Chalets Vuokatti mh 1
Lomasäätiön Chalets Vuokatti mh 2
Lomasäätiön Chalets Vuokatti sauna
Lomasäätiön Chalets Vuokatti tyylikäs pesuhuone. Pesukone ja kuivauskaappikin kuuluu varusteisiin.
Lomasäätiön Chalets Kuusamo Ruka 5. kerros.

Täydellisesti varustettu tyylikäs lomahuoneisto.
Lomasäätiön Chalets Kuusamo Ruka 5. kerros.
Lomasäätiön Chalets Kuusamo Ruka 5. kerros mh.2
Lomasäätiön Chalets Kuusamo Ruka 5. kerros mh.1
Lomasäätiön Chalets Kuusamo tyylikäs pesuhuone
Lomasäätiön Chalets Kuusamo. Näkymä suoraan Rukan keskustaan. Huoneisto on ylimmässä viidennessä kerroksessa.

Varauksia otetaan vastaan to 21.11.2019 klo 9-16.00 Kirsti Haapasalo puh. 040 705 8137