Lomasäätiön huoneistot/haku

Ohessa uusi ohjeistus lomaosakkeista

Lukekaa ohjeet tarkasti. Varausasioissa tulee olla suoraan yhteydessä kohteeseen.

Vuokatti ja Ruka vuoden 2023 varausaika on ollut vuonna 2022. Eli toukokuun toisena maanantaina 2023 voi tehdä varauksia ajalle 1.1-30.4.2024.

Kalajoki Timantti B 9 kesä 1.5-30.9.2024 myydään maaliskuun toisesta maanantaista lukien 5 arkipäivää klo 9.00-15.00 välisenä aikana.Varauksia ajoille 1.1-30.4 ja 1.10-31.12.2024 heti vuoden 2024 alusta.

Jäsen maksaa kohteeseen täyden hinnan, mikäli Oulun alueen osaston numeroa ei löydy jäsenkortista tai jäsen varaa varausajalla majoituksen peräkkäisinä vuosina.

Pohjois-Pohjanmaan rakentajien lomasäätiö ulkoistaa toimintansa, uudet ohjeistukset 1.1.2021 lukien.

Lomasäätiön lomaetuun on oikeutettu Oulun alueen 14 osastojen jäsenet. 1.1.2021 lukien jäsenet varaavat majoituksen suoraan majoituskohteista Ruka, Vuokatti Kalajoki. Jokaiseen kohteeseen on omat erilliset varausohjeet ja ajat. Tutustukaa niihin huolellisesti, ennen kuin teette varauksia. Lomasäätiö ja Rakennusliitto ei hoida varauksia enää lainkaan ja jäsen huolehtii itse, että on oikeutettu tekemään varauksen. Jäsenelle ei lähetetä lomajaksosta laskua vaan kustannukset maksetaan suoraan lomakohteeseen. Jäsen maksaa kohteeseen siivouksen liinavaatteet ja varausmaksun. Jokaisessa kohteessa on omat hinnat. Kysykää hinnat varatessa. Kustannukset eivät ylitä 200 euron rajaa. Oulun alueen osastot voivat halutessaan tukea lomasäätiön toimintaa maksamalla avustuksen suoraan lomasäätiölle.